Готуємося до контрольної

Завдання для підготовки до перевірної  роботи з української мови 

1.Вибери рядок, у якому записані синоніми
Хліб, хлібчик, хлібець, хлібина.
Думати, міркувати, вважажати, гадати.
Краса,красивий, крашанка, прикрашати.
2.Добери синоніми до слів
Робота-
Їжа-
Веселий-
Спритний-
Меткий-
Мерзнути-
Боятися-
3.Добери антоніми до слів
Голосний, прозорий, глибоко, мерзнути, успіх, шкідливий, холод, щастя, загадка.
4.Викресли зайве слово
Відважний, сміливий, героїчний, хвалькуватий, відчайдушний.
Говорити, розмовляти, реготати, спілкуватися, бесідувати.
5.Перепиши текст, замінивши виділені слова на протилежні за значенням
Повіває холодний вологий вітер. Із-за гороизонту випливає бліде непривітне сонце. Минула довга  ніч. Настав похмурий осінній ранок.
6.Подані словосполучення заміни близькими за значенням іменниками
Сильна метелиця-
Велике нещастя-
Сильний дощ-
Буря на морі-
Дощ із блискавкою-
7.Склади по 2 речення із словами, щоб вони були у прямому і переносному значенні
Гарячий, солодкий.





Завдання для підготовки до контрольної роботи з математики 
1. Математичний диктант
- Запишіть цифрами числа: п’ятсот дев’яносто шість; дев’ятсот; сімсот п’ять;
чотириста сорок; вісімдесят вісім.
-Запишіть найменше і найбільше трицифрові числа.
-Запишіть «сусідів» чисел: 800; 399; 240.
- Запишіть, скільки всього десятків у числах: 357 і 600.
-Запишіть у кілограмах: 2 т; 4 ц 07 кг; 3 ц.

2. Розв’яжіть задачу.
Фермер привіз на базар 5 ящиків яблук, по 8 кг у кожному, і 7 ящиків
груш, по 7 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привіз фермер на
базар?
3. Обчисліть приклади.
300 + 20                            888 – 80
500 + 7                             666 – 6
8 · 8 – 9 · 4                    72 : 8 + 36 : 4
300 + 70 + 8                   100 – 20 : (6 – 1)
4. Порівняйте вирази.
5 м 60 см  * 5 м 06 см             2 м 07 см  * 2 м 7 дм
Додаткове завдання
За 15 хвилин Оленка ліпить 25 вареників. Скільки вареників зліпить дівчинка за півгодини?


Завдання для підготовки до контрольної роботи з природознавства
І рівень

Дайте правильну відповідь.

1. Вода у газоподібному стані — це: 

а) сніг і лід;

б) пара; 
в) дощ.
2. Вода потрібна:
а) рослинам;
б) тваринам;
в) усім живим організмам.
3. Вода у газоподібному стані
а) має форму;
б) не має форми.
4. У природі вода перебуває у станах:
а)двох;
б) трьох; 
в)чотирьох.
5. Град — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води;
в) газоподібний стан води.
6. Роса — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води;
в) газоподібний стан води.
7. Сніг — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води;
в) газоподібний стан води.
8. Пара — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води;
в) газоподібний стан води.
II рівень
9. Підкресліть властивості води-рідини. Безбарвна, має форму, текуча, має запах, прозора.
10. Доповніть твердження.
У які пори року в природі відбуваються такі перетворення води:
з рідкого стану — в твердий?
з рідкого стану — в газоподібний?
(Узимку, навесні, влітку, восени)
11. Які речовини не розчиняються у воді? Підкресліть. Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.
12. Доповніть твердження.
Вода з стану переходить упри.(Рідкий, газоподібний, при охолодженні)
III рівень
Поміркуйте. Запишіть свої міркування.
13.  Чому взимку під час сильних морозів можуть руйнуватися водопровідні труби?
14.  Чому плями від олії не можна змити водою?


Завдання для підготовки до контрольної роботи математики

1. Розв’яжіть задачу.
Лялька коштує 45 грн, а конструктор — у 5 разів дешевший. Скільки коштують лялька і конструктор разом?
2. Обчисліть приклади.
27 + (46 + 3)                                  81 : 9 – 54 : 6
72 – 38 – 4                                      7 • 6 + 9 • 3
8 • 9 – 70                                         1 ц – 67 кг
18 : 3 + 8                                         46 дм + 35 дм
3. Розв’яжіть рівняння.
х • 7 = 28                                          х – 47 = 32
96 – х = 72                                     64 : х = 8
4. Порівняйте.       
1 тиждень   *   4 доби                                2 роки   *  24 місяці 
61 см + 17 см   *   90 см
5. Знайдіть периметр прямокутника зі сторонами 4 см і 3 см. Накреслити цей прямокутник.